Σκέψεις από το Ευαγγέλιο της Κυριακής (Ματθαίου στ΄ 22-33)
Σήμερα ακούσαμε στο Ευαγγέλιο τον πυρήνα της υπέροχης επί του όρους ομιλίας του Κυρίου!
Μας προτρέπει να μην μεριμνούμε αγωνιωδώς για την επιβίωση μας, να έχουμε πρώτη προτεραιότητα την επικράτηση της Θείας Χάριτος στην ζωή μας, να είμαστε απλοί, αγαθοί και ειλικρινείς ακόμη και στο βλέμμα μας και βέβαια να ξεκαθαρίσουμε άμεσα την στόχευση της ζωής μας: ή με τον Χριστό και την πνευματική ανάταση που προσφέρει, ή με τον "μαμμωνά" δηλαδή τον διάβολο που μας οδηγεί σε ένα σκληρό και απάνθρωπο κυνήγι επιβίωσης, γεμάτο πάθη και εξαρτήσεις.
Δεν γίνεται και στα δύο να προσπαθούμε!
Καιρός να αποφασίσουμε και να δοθούμε ολοκληρωτικά στον Κύριο της αγάπης και Δημιουργό μας!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψετε το σχόλιο σας εδώ: