ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΕΝΩΣΙΣ ΓΟΝΕΩΝ "Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ"

Λεωφόρος Σοφοκλῆ Βενιζέλου 130 Τ.Κ. 163 45 Ἡλιούπολη
Τηλέφωνο: 2109927961



Ἡ Γ.Ε. Χ. Α. εἶναι Πανελλήνιο Σωματεῑο μέ 60 τμήματα στίς περισσότερες πόλεις τῆς Ἑλλάδος καί στίς Συνοικίες τῆς περιοχῆς Ἀθηνῶν. Σκοπός της εἶναι ἡ τόνωσις τοῦ θρησκευτικοῦ φρονήματος τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ καί ἡ ἐνίσχυσις τοῦ θεσμοῦ τῆς Οἰκογενείας ὅπως αὐτός διαμορφώθηκε κάτω ἀπό τήν ἐπίδραση τῆς Ὀρθοδόξου Ἑλληνικῆς Ἐκκλησίας. ὡς φορέα καί θεματοφύλακα τῶν Χριστιανικῶν καί Ἐθνικῶν παραδόσεων.

Γραφεῖα κεντρικοῦ: ὁδός Μαυρομιχάλη 32 (106 80) Ἀθήνα

Τηλ. & Fax: 210-3638793 E-mail: gexaathens@yahoo.gr

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

FW: Ὁ Λέων τῆς Ρώμης σὲ καιροὺς οἰκουμενισμοῦ


ταν τότε· τν φοβερ 5ο αώνα, πο δύο αρέσεις, χόρταγες σν τ μυθικ τέρατα Σκύλλα κα Χάρυβδη, καταξέσχιζαν τν ρραφο χιτώνα το Κυρίου.
 

Νεστοριανισμς πο χώριζε τν Χριστό μας στ δύο: λλος, λεγε, εναι Υἱὸς κα Λόγος το Θεο κα λλος υἱὸς το νθρώπου, ησος. Τν κατεδίκασε τ τος 431 Γ΄ Οκουμενικ Σύνοδος π τν προεδρία τς τιτάνιας θεολογικς μορφς το γίου Κυρίλλου λεξανδρείας.
μέσως σχεδν μετ κανε πειλητικ τν μφάνισή του Μονοφυσιτισμς πο ξαφάνιζε τν νθρώπινη φύση το Χριστο. Ο αρέσεις δημιουργοσαν φοβερ ναταραχή, πο μεταβαλλόταν σ χάος κα σάρωνε π᾿ κρου σ᾿ κρο τν ατοκρατορία.
 

Τότε γινε τ θαμα τς Χαλκηδόνας. Τ 451 συνλθε στ Χαλκηδόνα, προάστιο τς Κων/πόλεως στν πέναντι πλευρ το Βοσπόρου, μέγιστη σ ριθμ πισκόπων Σύνοδος. Δ΄ Οκουμενική! ξακόσιοι τριάντα θεοφόροι Πατέρες ­συνέρρευσαν ναγώνιοι π κάθε γωνι τς ατοκρατορίας γι ν πατάξουν τ δι­πλ πλάνη.
 

Σ κείνη τν κρίσιμη περίσταση να λιοντάρι βρυχήθηκε δυνατ π τ Ρώμη, κα βρυχηθμός του φθασε στ Χαλκηδόνα κα σκόρπισε τρό­μο στος σεβες αρετικούς. ταν στιγμ πο ναγνώσθηκε στ μεγάλη Σύνοδο πιστολ πο εχε ποστεί­­λει δύο χρόνια νωρίτερα ­Πάπας Λέων τς Ρώμης στν Πατριάρχη Κων­σταντινουπόλεως Φλαβιαν κα ­­ποία εναι γνωστ στ θεολογία ς «Τόμος το Λέοντος».

Μ
τ κύρος τς τιμητικς πρωτόθρονης κκλησίας Λέων συνέτριψε τν πλάνη τν αρετικν. «Λέων τ Κυ­ρίλλου φρονε», νεφώνησαν ο Πατέ­ρες, μετ π ντιπαραβολ το Τόμου μ τ κείμενα το γίου Κυρίλλου.
 


τσι, μ βάση τ διδασκαλία τν δύο μεγάλων γίων κα τ περίφημο κείμενο «τν διαλλαγν» τς ντιοχειανς Σχολς, ο θεοφόροι Πατέρες συνέτα­ξαν τν δογματικ ρο τς Συνόδου, γνωστ ς «Δόγμα τς ­Χαλκηδόνος», στν καρδι το ποίου βρίσκεται θαυμαστ διατύπωση τι Κύριος ε­ναι: «Ες ν δύο φύσεσιν»· νας μ δύο φύσεις.
Πέρασαν α
ἰῶνες. Στ θρόνο το λιον­ταριο τς Ρώμης Λέοντος ρχισαν ν κάθονται «νδρες λαλοντες διεστραμμένα» (Πρξ κ΄ 30) κα ν δηγον σταδιακ στν πλάνη κα τν ποστασία τν πρωτόθρονη ν Ρώμ κκλησία. λλοτε «προκαθημένη τς γάπης» γινε στυγν δικτατορικ καθεστς κα πρόδωσε τν πίστη. Αἰῶνες τώρα λυμαίνεται τν κκλησία το Χριστο.
Στο
ς καιρούς μας γίνονται κινήσεις πρωτοφανες, στε ν δηγηθομε σ νωση μ τν «μαρτωλ κκλησία», τς Ρώμης. Τάχα γίνεται κα θεολογικς διάλογος!
 

μως φθάνει ξεκάθαρη δήλωση, μετ τ συνάντησή του μ τν Οκουμενικ Πατριάρχη στ εροσόλυμα, το σημερινο Πάπα Φραγκίσκου, κορυφαίου θοποιο τς παγκόσμιας πολιτικς σκηνς, γι ν διαλύσει κάθε μ­­φιβολία γι τν τρόπο μ τν ποο μεθοδεύεται ν πιτευχθε τ πιδιωκόμενο ποτέλεσμα. Επε σ συνέντευξή του στν φημερίδα «La Stampa», πιστρέφοντας στ Ρώμη: «Μ τν Βαρθολομαο συζητήσαμε γι τν ­νωση πο μπορε ν πιτευχθε μ τν π κοινο πορεία· δν θ ­μπορέσουμε ποτ ν τν πετύχουμε μ μι Διάσκεψη θεολόγων…»!
 

Μάλιστα θύμισε τ λό­για πο εχε πε παλαιότερα Πατριάρχης θηναγόρας στν Πάπα Πα­λο τν ΣΤ΄: «μες πμε μαζί, μν νησυχετε, λους τος θεολόγους θ τος κλείσουμε σ να νησ ν ­συζητον με­ταξύ τους». «Κα μες», συνέχισε Πάπας, «ς περπατομε μαζί, ς προσ­ευ­­χόμαστε μαζί, ς ργαζόμαστε μα­ζ κα θ μς βοηθήσει»...
 

ς μ ζομε λοιπν λλο μ ψευδαισθήσεις. δηγούμαστε σ νωση ν τ πράξει, κα λεγόμενος θεολογικς διάλογος δν εναι παρ μπαιγμς κα χρησιμοποιεται μόνο ς ­πρόσχημα γι ξαπάτηση τν ρθοδόξων πιστν.
 

Ξαναγυρίζουμε τσι στν 5ο αώνα, σ νάλογες κρίσιμες ρες μ κενες τς Συνόδου τς Χαλκηδόνας. σως κλη­­θομε κα στν τελικ ναμέτρηση μ τν ποστατημένη Βατικαν ατοκρα­τορία. Τ παγκόσμιο ­κκλησιαστι­κ περιβάλλον μεταβάλλεται σ παν­θρη­σκει­ακ ζούγκλα. Μ μέσα σ᾿ ατ τ ζούγκλα ξανακούγεται βρυχηθμς το λιονταριο τς Ρώμης γίου Πάπα Λέ­­οντος πο τονίζει: «τ ν δικώτερον εη το τ σεβ φρονεν;». μεγαλύτερη δικία εναι σέβεια στν λήθεια τς πίστεως.
 

λλ μι τέτοια δικία ρθόδοξος πιστς λας το Κυρίου δν πρόκειται ν τν νεχθε ποτέ!
 

Περιοδικό "Ο ΣΩΤΗΡ"


Προβολή άρθρου...