ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΕΝΩΣΙΣ ΓΟΝΕΩΝ "Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ"

Λεωφόρος Σοφοκλῆ Βενιζέλου 130 Τ.Κ. 163 45 Ἡλιούπολη
Τηλέφωνο: 2109927961



Ἡ Γ.Ε. Χ. Α. εἶναι Πανελλήνιο Σωματεῑο μέ 60 τμήματα στίς περισσότερες πόλεις τῆς Ἑλλάδος καί στίς Συνοικίες τῆς περιοχῆς Ἀθηνῶν. Σκοπός της εἶναι ἡ τόνωσις τοῦ θρησκευτικοῦ φρονήματος τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ καί ἡ ἐνίσχυσις τοῦ θεσμοῦ τῆς Οἰκογενείας ὅπως αὐτός διαμορφώθηκε κάτω ἀπό τήν ἐπίδραση τῆς Ὀρθοδόξου Ἑλληνικῆς Ἐκκλησίας. ὡς φορέα καί θεματοφύλακα τῶν Χριστιανικῶν καί Ἐθνικῶν παραδόσεων.

Γραφεῖα κεντρικοῦ: ὁδός Μαυρομιχάλη 32 (106 80) Ἀθήνα

Τηλ. & Fax: 210-3638793 E-mail: gexaathens@yahoo.gr

Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

ΩΚΕΑΝΟΣ ΑΓΑΠΗΣ

Ακούστε ένα νέο Τραγούδι των Χαρούμενων Αγωνιστών!



Παρακολουθείστε και τους στίχους του:



ΩΚΕΑΝΟΣ ΑΓΑΠΗΣ
Σε ένα δάκρυ τα γιατί μου έκλεισα
στο αδιέξοδο μπροστά μα Εσύ τα πήρες
φτερά τα έκανες και πέταξα
στο άγνωστο μαζί  Σου Κύριε.
Πριν Σου μιλήσω Εσύ ξέρεις τι ζητώ
και πριν ματώσω με κρατάς μην πέσω.
Σαν επιστρέφω περιμένεις, είσαι εδώ
με έχεις πάντα παιδί Σου αγαπημένο.
Ρεφραίν
Ωκεανός η Αγάπη Σου, Χριστέ μου,
κι εγώ σταγόνα ρίχνομαι μικρή.
Στη ματωμένη ανοιχτή αγκαλιά Σου
ζω τον Παράδεισο στη γη.
 
Σε βλέπω μέσα στο χαμόγελο
στην καθαρή ματιά, στ΄ αστέρια.
Στον πόνο, στη φιλία, στη σιωπή,
στην ταπεινή χαρά στη νύχτα και στη μέρα.
Κάθε που Σε σταυρώνω ανασταίνεσαι
και στάζει το Άγιο Αίμα Σου  για μένα.
Γι αυτό η καρδιά που Εσύ μου έδωσες, Χριστέ,
δε θέλω να χτυπά αν δε χτυπά για Σένα.
Ρεφραίν
Ωκεανός η Αγάπη Σου, Χριστέ μου,
κι εγώ σταγόνα ρίχνομαι μικρή.
Στη ματωμένη ανοιχτή αγκαλιά Σου
τους άλλους θέλω ν΄ αγαπώ όπως Εσύ.
Ωκεανός η Αγάπη Σου, Χριστέ μου,
κι εγώ σταγόνα ρίχνομαι μικρή.
Στη ματωμένη ανοιχτή αγκαλιά Σου
ζω τον Παράδεισο στη γη.