ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΕΝΩΣΙΣ ΓΟΝΕΩΝ "Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ"

Λεωφόρος Σοφοκλῆ Βενιζέλου 130 Τ.Κ. 163 45 Ἡλιούπολη
Τηλέφωνο: 2109927961



Ἡ Γ.Ε. Χ. Α. εἶναι Πανελλήνιο Σωματεῑο μέ 60 τμήματα στίς περισσότερες πόλεις τῆς Ἑλλάδος καί στίς Συνοικίες τῆς περιοχῆς Ἀθηνῶν. Σκοπός της εἶναι ἡ τόνωσις τοῦ θρησκευτικοῦ φρονήματος τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ καί ἡ ἐνίσχυσις τοῦ θεσμοῦ τῆς Οἰκογενείας ὅπως αὐτός διαμορφώθηκε κάτω ἀπό τήν ἐπίδραση τῆς Ὀρθοδόξου Ἑλληνικῆς Ἐκκλησίας. ὡς φορέα καί θεματοφύλακα τῶν Χριστιανικῶν καί Ἐθνικῶν παραδόσεων.

Γραφεῖα κεντρικοῦ: ὁδός Μαυρομιχάλη 32 (106 80) Ἀθήνα

Τηλ. & Fax: 210-3638793 E-mail: gexaathens@yahoo.gr

Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚAΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ  ΚΙ  ΟΜΩΣ  ΑΛΗΘΙΝΟ : ΤΟ  ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ  ΠΡΟΩΘΕΙ  ΒΙΒΛΙΟ 

ΑΓΓΛΙΚΩΝ  ΣΤΗΝ  Α'  ΛΥΚΕΙΟΥ , ΠΟΥ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΕΙ  ΤΗΝ  ΕΜΦΥΤΕΥΣΗ  ΜΙΚΡΟΤΣΙΠ   ! ! !

 



 

ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΜΑΧΗ ΣΕΛΙΔΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.

Την Πέμπτη, έφαγα δύο ώρες στον γιατρό, περιμένοντας να μου εμφυτεύσει το καινούργιο μου μικροτσίπ. Αυτή η διαδικασία (μια γρήγορη ένεση στον αντίχειρα μου) πήρε μόνο λίγα δευτερόλεπτα και δεν πόνεσε σχεδόν καθόλου. Το μικροτσίπ μοιάζει με ένα μικροσκοπικό σωλήνα και είναι πολλά αυτά που μπορεί να κάνει. Εκτός από το ότι μπορεί να ξεκλειδώνει το σπίτι και το ποδήλατο μου, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους αναγνώστες κλειδιών για να ανοίξει πόρτες και να έχω πρόσβαση σε πράγματα του σχολείου, και επιπλέον εμπεριέχει όλους τους κωδικούς του υπολογιστή μου. Μπορώ να χρησιμοποιήσω το μικροτσίπ και σαν πιστωτική καρτα για να αγοράσω πράγματα, όσο η Μαμά και ο Μπαμπάς ανεβάζουν στην τσέπη μου χρήματα κάθε εβδομάδα"

Είναι λοιπόν προφανές τί μήνυμα θέλουν να περάσουν στα παιδιά μας. eikonografies.gr http://akroates.blogspot.gr/2014/09/blog-post_26.html

Μας το έστειλε ο δάσκαλος κ. Ευστ. Μ. και τον ευχαριστούμε