ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΕΝΩΣΙΣ ΓΟΝΕΩΝ "Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ"

Λεωφόρος Σοφοκλῆ Βενιζέλου 130 Τ.Κ. 163 45 Ἡλιούπολη
Τηλέφωνο: 2109927961



Ἡ Γ.Ε. Χ. Α. εἶναι Πανελλήνιο Σωματεῑο μέ 60 τμήματα στίς περισσότερες πόλεις τῆς Ἑλλάδος καί στίς Συνοικίες τῆς περιοχῆς Ἀθηνῶν. Σκοπός της εἶναι ἡ τόνωσις τοῦ θρησκευτικοῦ φρονήματος τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ καί ἡ ἐνίσχυσις τοῦ θεσμοῦ τῆς Οἰκογενείας ὅπως αὐτός διαμορφώθηκε κάτω ἀπό τήν ἐπίδραση τῆς Ὀρθοδόξου Ἑλληνικῆς Ἐκκλησίας. ὡς φορέα καί θεματοφύλακα τῶν Χριστιανικῶν καί Ἐθνικῶν παραδόσεων.

Γραφεῖα κεντρικοῦ: ὁδός Μαυρομιχάλη 32 (106 80) Ἀθήνα

Τηλ. & Fax: 210-3638793 E-mail: gexaathens@yahoo.gr

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Είμαι πάντα παρών. Δεν το βλέπεις;

 


Είμαι ο δάσκαλος/η δασκάλα του παιδιού σου.
Είμαι παρών για να το παραλάβω. Είμαι παρών κι όταν εσύ αργείς να 'ρθεις γιατί κάτι σου έτυχε . ξέρω, είναι ανθρώπινο.

Είμαι παρών στην τάξη .με τα χίλια μάτια και τα δυο χιλιάδες αυτιά μου.

Είμαι παρών για να του πιάσω το χεράκι όταν οι γραμμούλες χορεύουν.

Είμαι παρών για να του μάθω το "τ-α τα". Είμαι παρών για να του μάθω τι είναι "αλληλεγγύη", "ευθύνη".

Είμαι παρών όταν ρωτάει. Δεν έχω όλες τις απαντήσεις, μα του μαθαίνω πώς να τις αναζητά.

Είμαι παρών όταν ανοίγει η μύτη του, όταν ανεβάζει πυρετό, όταν του βγαίνει το δοντάκι.

Είμαι παρών όταν χρειάζεται βοήθεια και ενθάρρυνση.
Είμαι παρών όταν νιώθει στενοχωρημένο.

Είμαι παρών στην αυλή , στο διάδρομο, στις σκάλες,για να σιγουρευτώ ότι είναι ασφαλές.

Είμαι παρών για να προλάβω ή να διαχειριστώ τους καβγάδες.

Είμαι παρών για να φροντίσω το γρατζουνισμένο γόνατο, να δέσω τα λυμένα κορδόνια, να του θυμίσω να φορέσει ζακέτα ή καπέλο.

Είμαι παρών στα παρασκήνια, για να το καμαρώνω κι εγώ μαζί μ' εσένα όταν παίζει θέατρο ή τραγουδά ή απαγγέλλει.
Είμαι παρών σ' όλες τις διδακτικές επισκέψεις, όπου εσύ ίσως και να μην προλαβαίνεις να το πας: στο μουσείο, στη συναυλία, στη βιβλιοθήκη, στο θέατρο, στη φύση, στην εκκλησία.
Είμαι παρών για να αντιληφθώ αν κάποιο πεινάει,πονάει ή . κάτι χειρότερο.
Ε
ίμαι παρών .
Ξέρεις ότι είμαι παρών .πάντα παρών!
Μην πιστέψεις κανέναν που θα σου πει το αντίθετο.

ΠΗΓΗ